Sabtu, 13 Februari 2010

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY

Experience total concentration and full mind control – INSTANTLY!

Kecerdasan, Daya Ingat dan Kreativiti

Detail Produk:

Direka khas untuk memaksimumkan daya focus anda ke tahap luarbiasa,sangat sesuai bagi mereka yang memerlukan daya fokus yang tinggi seperti pelajar,mahasiswa,guru,ahli sukan, pesilat,ahli tenaga dalam, ahli perniagaan, atau siapapun anda pasti sangat menginginkan kemampuan tersebut bukan ?

Nama Produk:Concentration Focus & Memory( Mind Booster)
Set Keseluruhan: Brainwave + Ebook petunjuk penggunaan.


Keterangan:

Mengapa ada orang yang otaknya Genius, cepat dalam belajar, mudah memahami persoalan, cepat menangkap pelajaran, mudah hafal, berkemampuan mengingat banyak hal, konsentrasinya bagus, serta kreatif dalam mencipta dan menyelesaikan masalah? Mengapa seseorang boleh memiliki kemampuan otak yang hebat, cerdas, pintar, genius?
Ada banyak cara meningkatkan kemampuan otak. Ada banyak cara untuk mensinkronisasikan sel-sel saraf dalam otak. Ada yang menggunakan terapi fizik, dan psikologi. Cara paling baru yang lebih mudah dan efektif adalah dengan simulasi gelombang otak, dan itulah cara yang sedang kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre perkenalkan kepada Anda.

Kami yakin anda sudah pernah mendengar kata endorphin, bahan biokima alami yang dihasilkan otak pada ketika anda sedang melakukan olahraga. Ia dapat membuat anda bersemangat. Tetapi tahukah anda, bahawa Endorphin juga dapat dihasilkan ketika keadaan gelombang otak berada pada fase antara alpha dan theta. Endorphin tidak hanya membuat anda merasa segar dan bersemangat. Zat endorphin juga dapat meningkatkan kemampuan konsentrasi dan daya ingatan anda.

Para ilmuwan percaya bahawa bahagian otak yang menghasilkan endorphin berada pada area yang sama yang terlibat dalam proses belajar dan mengingat. Hasil penelitian di North Western University membuktikan bahawa ketika seseorang sedang mempelajari sesuatu, otak “menghadiahkan” dirinya dengan menghasilkan endorphin. Hal ini diyakini sebagai penyebab mengapa hal-hal baru lebih mudah untuk diingat dan diulang kembali.

Dengan kata lain, belajar dan mengingat, akan lebih mudah dilakukan apabila terdapat cukup banyak endorphin dalam otak anda, suatu keadaan yang dapat terjadi apabila otak berada pada gelombang yang tepat. Ada keuntungan lain yang dapat anda peroleh apabila anda fokus pada konfigurasi gelombang otak antara alpha dan theta ini, iaitu anda akan lebih mudah untuk mendapatkan idea-idea dalam berkarya, mencipta, atau menyelesaikan masalah yang sedang anda hadapi.

Anda sudah tahu, bahawa endorphin boleh dihasilkan dalam keadaan gelombang otak tertentu, dan untuk mencapai keadaan gelombang otak yang tepat tersebut, ada banyak cara, diantaranya latihan meditasi, relaksaksi, dan lain sebagainya. Cara yang paling cepat adalah dengan simulasi gelombang otak.Anda boleh menggunakan Produk Anugerah Agung Brainwave Concentration Focus & Memory( Mind Booster)

Anugerah Agung Brainwave Concentration Focus & Memory ( Mind Booster) ini dirancang khusus untuk Anda yang ingin memaksimumkan kemampuan otak, menyihatkan dan menyembuhkan gangguan kesihatan yang terjadi pada daerah kepala. Berbagai manfaat boleh Anda dapatkan dengan mendengarkan BRAINWAVE ini antara lain:

• Meningkatkan jumlah sel otak yang aktif
• Meningkatkan daya ingatan ke tahap optimum
• Meningkatkan daya tahan tubuh
• Mempertajam fokus dan konsentrasi ke tahap maksimum
• Meningkatkan konsentrasi dalam bekerja. Tidak mudah merasa lelah dan bosan.
• Meningkatkan IQ
• Meningkatkan kreativiti
• Meningkatkan kemampuan dan efisiensi dalam komunikasi
• Meningkatkan konsentrasi belajar
• Meningkatkan semangat belajar
• Meningkatkan daya tangkap, lebih mudah memahami hal-hal baru.
• Mengurangi gangguan sakit dikepala, termasuk migrain
Cara memakai Brainwave ini cukup didengarkan setiap anda akan tidur, atau saat anda sedang beristirehat santai. Biasanya hasil akan mulai terasa setelah 7 hari pemakaian rutin dan akan terus meningkat jika dipakai setiap hari atau minimum 2 hari sekali. Boleh dipakai oleh orang dewasa, remaja, mahupun anak-anak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan