Sabtu, 13 Februari 2010

CARA PENGGUNAAN PRODUK TERAPI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK ANUGERAH AGUNG

CARA PENGGUNAAN PRODUK TERAPI SAINTIFIK GELOMBANG OTAK

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaan Terapi Gelombang Otak yang sedang anda baca sekarang ini boleh anda perolehi dari kami yang disertakan bersama-sama dalam setiap produk yang anda beli.

Player yang di Gunakan

Anda biasa menggunakan semua jenis media player yang boleh memainkan Digital Audio File. Mudahnya, semua player yang biasa memutar MP3 juga boleh di gunakan untuk mengaktifkan Brainwave Terapi Gelombang Otak ini. Mungkin anda menggunakan PC, Laptop, CD/DVD player biasa yang terhubung dengan TV, atau MP3 Player biasa seperti jenama iP0d dan Creative,Sony dsbnya. Tidak masalah anda menggunakan jenis apa, hasilnya sama saja.

Speaker atau Headphone?

Kerana Produk Brainwave Anugerah Agung ini di buat dengan dua teknologi sekaligus ( binaurual dan monourual beats), maka anda boleh memilih menggunakan speaker atau headphone. Kalau anda menggunakan headphone, perhatikan letak kanan dan kirinya. Headphone terdiri dari dua speaker kecil yang di beri tanda “R” untuk telinga kanan dan “L” untuk telinga kiri. Tidak di haruskan pakai yang stereo. Hanya saja untuk hasil yang lebih optimum dan lebih selesa di dengar telinga pakailah yang stereo. Dengan speaker stereo suara akan langsung masuk ke telinga tanpa tercampur suara lain, sehingga otak cepat tersimulasi.

Lebih di sarankan anda menggunakan headphone untuk menggunakan Terapi Brainwave ini. Terutama jika anda berada pada tempat yang banyak suara mengganggu. Atau menghindari suara ini di dengar oleh orang yang tidak siap mendengarkannya. Ingat, Terapi Sainfitik Brainwave Anugerah Agung ini adalah untuk terapi bukan suara muzik pada umumnya.

DILARANG MEMANDU


CD Terapi Gelombang Otak memberikan afirmasi yang terdengar maupun tidak oleh telinga, tetapi dapat terdengar jelas oleh fikiran bawah sedar kerana affirmasi dimasukkan ketika otak berada dalam gelombang alpha.Tidak di anjurkan melakukan Terapi Brainwave ketika sedang memandu kenderaan, kerana ketika melakukan terapi anda masuk dalam gelombang hipnosis.

PERHATIAN !

Sebelum Mendengarkan Terapi Brainwave/Gelombang Otak:

• Penggunaan headphone yang berkualiti akan membuat latihan anda menjadi lebih efektif.
• Walaupun Terapi Brainwave banyak manfaat kesihatan yang boleh diperolehi dengan mendengarkannya. Terapi Brainwave ini tidak dimaksudkan untuk menggantikan tindakan pengubatan kedoktoran.
• Terapi ini dapat di gunakan juga sebagai environmental music untuk membersihkan, menyeimbangkan dan menenteramkan suasana (enersi) di ruangan. Pilihlah Produk Brainwave yang serasi sesuai keperluan, perdengarkanlah Terapi Brainwave melalui speaker terbuka 30 minit sebelum ruangan digunakan dan jika dimungkinkan selama ruangan digunakan.

Ketika Mendengarkan Terapi Brainwave/Gelombang Otak:
• Dengarkanlah BRAINWAVE/MIND SYNC ini dengan sikap ikhlas terbuka
• Hayati sepenuhnya semua suara yang tertangkap oleh telinga Anda
• Dalam mendengarkannya, atur posisi sikap seselesa mungkin. Dengan duduk berdiri dan lainnya. Jika didengarkan sambil bekerja, atur volume sesuai dengan keinginan Anda. Bayangkan dan hayati (visualisasi dan afirmasi) doa dan harapan sesuai dengan keinginan Anda
• Jika fikiran-fikiran yang tak diundang datang.. Biarkan saja.. dan, dengan lembut kembalikan fokus Anda pada penghayatan indera pendengaran Anda
• Jika anda mendengarkannya di tempat umum maka pakailah Headphones, alasannya untuk meminimumkan gangguan suara dari luar. Dengan menggunakan headphones di tempat umum, suara akan langsung masuk ke kepala (otak) tanpa terganggu dengan gelombang suara lain.Alasan lainnya: terapi ini menggunakan gelombang untuk menstimulasi otak kita. Beberapa orang yang sensitif dapat merasakan ketidakselesaan di tubuh fiziknya ketika mendengar Brainwave ini, sehingga ia mungkin saja bersikap antipati.

CATATAN

Mengingat produk Brainwave ini boleh diperdengarkan tanpa menggunakan headphone, saran-saran berikut berlaku untuk pengguna maupun untuk mereka yang berada di sekitarnya. Harap berhati-hati ketika mendengarkan rakaman yang boleh mengubah gelombang otak dimana terdapat orang lain di sekitar Anda. Harap dipastikan bahawa mereka tidak mudah terkena kekejangan (seizures) dan dengan selesa bersedia menerima bahwa gelombang otaknya sedang disimulasi.

Terapi Brainwave tidak dianjurkan untuk diperdengarkan kepada :

• Penderita epilepsi
• Pengguna alat pacu jantung
• Mereka yang mudah mengalami kekejangan (seizures)

Dianjurkan konsultasi ke doktor sebelum menggunakan Terapi Brainwave, bagi mereka :

• Mereka yang sedang dalam perawatan pengubatan doktor
• Wanita hamil*
• Usia dibawah 18 tahun*

*Hanya untuk langkah berjaga-jaga, meskipun efek negatifnya hampir tidak pernah terdengar. Sebelum menggunakan Brainwave, pengguna dibawah usia 18 tahun dan wanita hamil disarankan untuk konsultasi ke doktor untuk diperiksa terhadap kemungkinan mengalami kekejangan (seizures).

Berikut adalah pertanyaan yang sering kami terima dari pengunjung www.anugerahagung2u.com:

Tanya: Bagaimana cara pemakaian Terapi Saintifik Gelombang Otak dan jangka waktu pemakaiannya?

Jawab: Pemakaian Terapi Gelombang Otak boleh di dengarkan dengan:

• Memakai headphone stereo (sistem Binaural Beat).Pemakaian Terapi Gelombang Otak dengan Binaural Beat memrlukan dua headphone stereo (kiri dan kanan) atau pemasangan pembesar suara (speaker) yang dipasang tepat disamping kiri dan kanan
• Dengan sistem Isochronics. Cukup yang speaker/headphone mono atau 1 headphone atau mono-speaker saja
Adapun waktu jangka waktu pemakaiannya cukup sehari sekali atau dua dua kali. Lebih Lengkap cara penggunaan Brainwave ini ada diterangkan dalam E-Book Pdf yang disertakan bersama-sama dengan Produk Brainwave ini.

Tanya: Hasil terapi ini akan terasa setelah berapa waktu penggunaan?

Jawapan: Hasil akan bervariasi dari setiap pengguna. Adapun standard kesan atau hasil akan terasa setelah satu atau dua minggu pemakaian dengan sehari satu kali terapi atau dua hari sekali. Kecuali untuk terapi mengaktifkan hormon pertumbuhan,maka memerlukan waktu satu atau dua bulan untuk melihat hasilnya, bahkan sampai 4 bulan
.
Tanya: Apakah setelah terasa kesannya harus tetap di dengarkan?

Jawapan: Setelah terasa kesan/hasilnya silakan anda mengurangi jangka waktu penggunaanya. Misalnya seminggu dua kali atau sekali.Semakin lama boleh semakin di kurangi, dua minggu sekali, sebulan sekali dan begitu seterusnya.

Tanya: Apakah file Terapi Gelombang Otak ini dapat di pindah ke HandPhone dan apakah boleh di dengarkan pakai HP?

Jawapan: File boleh di pindah ke HP dan di dengarkannya atau di dengarkan menggunakan pemutar audio lainnya.Mungkin anda biasa menggunakan PC,laptop,CD atau DVD player yang terhubung dengan TV,atau MP3 Player kecil seperti iPod dan Creative,Sony dsbnya.

Tanya: Apakan saat tertidur atau sedang memandu kenderaan boleh melakukan terapi ini?

Jawapan: Tidak boleh. Tidak di anjurkan melakukan Terapi Brainwave sambil memandu, kerana sewaktu anda melakukan terapi Brainwave ini otak anda masuk dalam gelombang hipnosis.Teknologi Brainwave ini memberikan affirmasi yang terdengar mahupun tidak oleh telinga, tetapi dapat terdengar jelas oleh fikiran bawah sedar kerana affirmasi dimasukkan saat otak berada dalam gelombang alfa. Pilihlah waktu khusus yang sekiranya kita dapat melakukannya secara rutin. Sehingga hasil akan cepat terasa.

JANGKA WAKTU PENGGUNAAN

Jawapan:Untuk mendapatkan hasil yang sempurna, dengarkan BRAINWAVE dua kali sehari sambil menutup mata, dengan atau tanpa headphone. BOLEH juga mengaktifkan Brainwave sebagai background aktiviti anda.Terapi Brainwave ini akan terasa kesannya mengikut jenis Brainwave yang diambil,sebagai contoh,kalau untuk Attract Love,hanya dalam 10 hari sudah Nampak kesannya,untuk mengatasi stress,self confidence dll hanya dalam 1-3 hari,Brainwave Meditasi hanya dalam 20 minit sudah merasakan kesannya walau pertama kali menggunakannya,ada jugadalam satu atau dua minggu pemakaian dengan sehari di degarkan satu kali sehari atau dua kali sehari. Kecuali untuk membesarkan zakar, maka untuk melihat hasilnya perlu waktu satu atau dua bulan pemakaian bahkan sampai 4 bulan.

Tanya: Adakah kesan sampingan negatif dari terapi Brainwave ini?

Jawapan: Suara brainwave/gelombang otak ini sebagaimana muzik biasa,tidak ada kesan sampingan negatif pada otak manusia. Pada ketika anda mendengarkan Brainwave ini otak seakan-akan di aduk-aduk. Sehingga bagi penggunaan pada pertama kalinya biasa akan merasakan pusing dalam satu atau dua hari pertama. Rasa pening ini akan berangsur-angsur hilang. Orang-orang yang lebih peka atau sensitif pada awalnya merasakan ketidakselesaan tersebut, bahkan boleh juga yang di rasakan lebih dari itu. Merasakan mual, ingin muntah, tekanan di dada, anggota tubuh yang bergerak sendiri, dll. Hal ini sangat alami. Jika terjadi hal-hal itu pada anda, biarkan saja dan jangan dilawan. Kalau pusingnya tak tertahankan atau ingin muntah, hentikan dulu sejenak dan dengarkan lagi 1 jam kemudian. Jangan nanti bila mengalami keadaan sementara seperti ini lalu menjadi menghentikan penggunaan terapi ini kerana dengan demikian anda telah menciptakan mental block yang baru. Kami yakin dalam jangka waktu seminggu anda dapat beradaptasi dan terbiasa.

Tanya:Apakah mendapat kesan bagi orang lain yang tidak memesan Teknologi Brainwave ini cuba curi-curi mendengarnya atau menjualnya dengan menciplak tanpa atau dengan diketahui oleh pemesan yang diprogramkan namanya dengan Brainwave ini?

Jawapan:Tidak.Program Brainwave Anugerah Agung ini telah diprogram dengan Teknologi Saintifik dan Metaifizik atas nama pemesan program ini,jadi bila ada orang lain yang cuba menciplak,meniru,dsbnya terhadap Produk Brainwave ini,makanya tindakan mereka hanya sia-sia,kerana kesannya tiada dan tidak mendatangkan manfaat kepada penggunanya,kerana tidak mendapat produk “ORIGINAL” dari Anugerah Agung Spiritual Development Centre,lagi satu mereka mendapat rezeki yang “haram” dan tidak berkat kerana menjual produk tiruan yang pastinya tidak melalui kaedah yang betul,produk Brainwave ini menggunakan kaedah Teknologi Super Hiper Metafizik dan dipertenagakan dengan Energi Kalamullah,Energi Haqqul Yakin Anugerah Agung,untuk meningkatkan kesannya ke tahap optimum.PERHATIAN:Segala Produk Brainwave yang ada dalam program ini adalah Keluaran Anugerah Agung Spiritual Development Centre dan mempunyai “Proof of Master Resale Rights Purchase”(Resale Licence) untuk setiap Produk Brainwave yang dikeluarkan, produk-produk yang Keluaran Anugerah Agung Spiritual Development Centre perkenalkan melalui Website ini diperolehi secara sah dari UK dan memperoleh hak penggunaan sepenuhnya dari pencipta teknologi ini.

AMARAN KERAS!!!
BERHATI-HATI DENGAN PRODUK BRAINWAVE TIRUAN,KERANA BOLEH MEROSAKKAN GELOMBANG OTAK,DAPATKAN HANYA YANG ‘ORIGINAL’ DI ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.


HARGA PRODUK ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY

Produk 1:
ANUGERAH AGUNG MIND-SYNC-MONEY MAGNET
(BRAINWAVE TECHNOLOGY)
Harga Produk:RM500

Produk 2:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY-KESUKSESAN
(LAW OF ATTRACTION)
Harga Produk:RM500

Produk 3:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
CONCENTRATION FOCUS & MEMORY
Harga Produk:RM350

Produk 4:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER MEMORY BOOSTER
Harga Produk:RM250

Produk 5:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SPEED READING +BLITZ READING(Super Hots)
Harga Produk:RM350

Produk 6:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
EASY DEEP SLEEP
Harga Produk:RM250

Produk 7:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
MANAGEMENT STRESS
Harga Produk:RM250

Produk 8:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
AURA ATTRACT LOVE
Harga Produk:RM500

Produk 9:
SUPER SELF CONFIDENCE
Harga Produk:RM250

Produk 10:
BRAINWAVE MEDITASI TINGKAT GRAND MASTER &
SUPER GRAND MASTER
Harga Produk:
Produk 1(Brainwave Meditasi Tingkat Grand Master)-RM200
Produk 2(Brainwave Meditasi Tingkat Super Grand Master)-RM350

Produk 11:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR
Harga Produk:RM500

Produk 12:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
HEALING ADJUSTMENT
Harga Produk:RM350

Produk 13:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER CHARGER
Harga Produk:RM250

Produk 14:
ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT
Harga Produk:RM350


PERHATIAN:
PIHAK ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE TIDAK PERNAH MELANTIK SESIAPA UNTUK MENJADI WAKIL MENJUAL PRODUK BRAINWAVE ENTRAINMENT ANUGERAH AGUNG INI,PRODUK INI HANYA BOLEH DIPEROLEHI DI ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE.

4 ulasan:

  1. tanya bos.
    gimana dalam satu hari kita mendengarkan 4 bw. misal AL disambung EALING ADJUSTMEN dan diteruskan SUPER CHARGER dan terakir MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR , kira apa efeknya dengan otak kita?. terrima kasih

    BalasPadam
  2. Bagaimna nk besarkn zakar guna wave ni

    BalasPadam
  3. Apakah bukti keberkesanan kaedah cara ini kesemuanya sama kepada setiap pengamalnya?

    BalasPadam
  4. The 23 Tribes Casino Near Fort Drum, MN
    The 23 Tribes Casino in Fort Drum is a restaurant and bar located in Fort Drum, Minnesota. 여수 출장샵 The restaurant was opened 밀양 출장마사지 in 여주 출장안마 November 광명 출장마사지 2003 군산 출장마사지 and rebranded to The Reservation.

    BalasPadam