Sabtu, 13 Februari 2010

MR-P ENLARGER

MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR

Nama Produk: MR-P Enlarger
Ukuran Keseluruhan: 540 MB Format MP3 dan WAV + Ebook petunjuk penggunaan,Ebook keterangan isi produk dan Ebook Panduan


Memperbesar serta memanjangkan Zakar.

Keterangan:

Brainwave Audio Gelombang Otak Terbaru- Male Penis Enlarger berfungsi merangsang otak untuk mendorong pertumbuhan hormon seks lelaki. Brainwave ini hanya untuk kegunaan lelaki sahaja dan sekali-kali tidak boleh didengarkan oleh golongan wanita, kerana boleh menjadikan wanita berperangai /berwatak seperti lelaki( tomboy). Jika anda menggunakan Brainwave ini, pastikan anda sudah punya pasangan atau sudah berumahtangga untuk menyalurkan nafsu seks anda. Ini demi kesihatan anda, kersna bila nafsu seks yang tinggi tidak tersalur pada tempat yang tepat maka akan mengakibatkan gangguan kesihatan.

Hormon seks merupakan zat yang dikeluarkan oleh kelenjar seks dan kelenjar adrenalin langsung ke dalam aliran darah. Mereka secara sebahagian bertanggungjawab dalam menentukan jenis kelamin janin dan bagi perkembangan organ seks yang normal. Mereka juga memulai pubertas dan kemudian memainkan peranan dalam pengaturan perilaku seksual.

Hormon-hormon seks utama dapat dibezakan menjadi estrogen atau androgen. Kedua kelas hormon ini ada pada lelaki dan wanita, namun dalam kadar yang berbeza. Kebanyakan lelaki memproduksi 6-8 mg testosteron (sebuah androgen) per hari, dibandingkan dengan kebanyakan wanita yang memproduksi 0,5 mg setiap hari. Estrogen juga ada pada kedua jenis kelamin, namun dalam jumlah yang lebih besar pada wanita. Meski sama-sama memiliki hormon seksual (testosteron) yang sama, namun ternyata lelaki dan wanita memiliki level yang berbeza, terutama pada mereka yang berbadan subur.

Menurut kajian menyatakan lelaki berbadan gemuk seringkali mengalami penurunan tajam tingkat testosteron. Sementara perempuan berbadan gemuk justeru mengalami peningkatan tingkat hormon seks yang jauh lebih tinggi dibandingkan perempuan dengan berat tubuh normal.

Dalam dua study terpisah yang diterbitkan Journal of Clinical Endoctrinology and Metabolism menunjukkan peningkatan risiko kesihatan baik bagi lelaki bertubuh gemuk mahupun perempuan berusia belasan tahun yang mengalami kegemukan (obesiti).

Testosteron adalah hormon utama seks pada lelaki, zat tersebut juga ditemukan dalam diri kaum perempuan. Hormon tersebut membantu mempertahankan massa otot dan kepadatan tulang dan mempertahankan daya seks serta energi fizik pada tingkat yang sihat.

Tingkat testosteron biasanya turun seiring bertambahnya usia pada kaum lelaki. Namun bagi mereka yang mengalami penambahan berat badan --setidaknya 13,6 kg bagi lelaki dengan tinggi sekitar enam kaki (1,83m)-- akan kehilangan testosteron sama banyaknya jika usia mereka bertambah 10 tahun, kata para ilmuwan dari New England Research Institues, yang melakukan study terhadap 1.667 lelaki.

Mereka yang mengalami kejadian traumatik, seperti kehilangan isteri juga mengalami penurunan tingkat testosteron dalam jumlah yang sama. Sementara itu perempuan bertubuh gemuk saat melalui masa puber memiliki masalah yang justru bertolak-belakang.

Para peneliti dari Universiti of Virginia dan beberapa universiti lain mendapati perempuan bertubuh gemuk memiliki dua sampai sembilan kali lebih banyak tingkat testosteron dibandingkan dengan perempuan berbadan normal.

Itu dapat mengganggu kesihatan reproduksi, mengakibatkan kesan yang tak diinginkan seperti pertumbuhan rambut secara berlebihan dan membuat mereka menghadapi risiko lebih besar untuk terserang diabetes, jelas para peneliti yang mengambil keseimpulan tersebut usai melakukan studi pada 104 perempuan.

Kenali Dulu

Sebenarnya rahsia dari keperkasaan lelaki terletak pada testosteron, yang merupakan hormon seks lelaki. Testosteron penting bagi perkembangan seorang anak lelaki menjadi lelaki dewasa selama masa kanak-kanak dan diperlukan untuk fizik, mental dan seksual seorang lelaki.

Selama ini testosteron yang diproduksi dalam testis lebih dikenal sebagai hormon seks padahal selain aktiviti seksual, testosteron memiliki banyak fungsi lain yang penting untuk kesihatan lelaki, sesuai dengan perkembangan tubuh lelaki, yang memberikan perubahan pada beberapa bahagian tubuh.

Misalnya, testosteron menyebabkan pecahnya suara dan menyebabkan suara lelaki menjadi dalam. Biasanya lebih jelas kelihatan pada lelaki akil baligh. Testosteron bertanggung jawab terhadap pembentukan rambut, janggut atau kumis; Membentuk dan memelihara struktur tulang; Membantu pembentukan sel-sel darah merah; Membentuk dan memelihara otot-otot; Mempertahankan daya ingatan, konsentrasi, keseimbangan mental, dan mempengaruhi mood (suasana hati); Penentu bentuk tubuh lelaki; dan pemain utama pengatur hasrat dan fungsi seksual.

Tingkat testosteron sendiri bervariatif terhadap beberapa lelaki, dengan perhitungan normal antara 12 dan 35 nmol/l. Sementara nilai di bawah 12 nmol/l perlu diubati, jika ada gejala kekurangan testosteron, yang biasanya lebih dikenal dengan hipogonadisme.

Hipogonadisme sendiri dibagi dalam dua kategori, primer dan sekunder, yang lebih ditentukan dengan level testosteron. Menurut keterangan Prof. Louis Goorenp, penulis 'Textbook of Men's Health' , mengatakan berkurangnya testosteron terjadi ketika testis tidak lagi berproduksi dalam jumlah memadai atau hanya sedikit, padahal rata-rata testis setiap harinya memproduksi sekurangnya 5-7 mg testosteron.

Hipogonadisme boleh bersifat congenital (ada sejak lahir) atau terjadi kerana sebab yang berhubungan dengan fungsi kelenjar hipotalamus pituitari pada otak, pertambahan usia, atau menderita penyakit. Gejala ini menyebabkan hilangnya kepadatan mineral tulang yang boleh mengakibatkan osteoporosis, hilangnya massa otot yang automatik menyebabkan fizik melemah.

Sementara menurut endokrinolog dari Vrije Universiti Medical Center, Amsterdam, Belanda, bila hasrat seksual hilang, terjadi disfungsi ereksi, otot-otot mengecil, lemak tubuh meningkat, mudah marah, depresi, anemia, osteoporosis, dan produksi sperma terganggu, ertinya terjadi proses hipogonadisme. Meskipun keadaan tersebut bervariatif pada setiap orang.

Bila level testosteron turun sebelum masa puber, kedewasaan seksual akan menurun, bahkan tidak muncul, meski tinggi badan tetap naik, dan suara berubah. Jika terjadi setelah masa puber (kerana faktor keturunan atau penyakit), gejala yang mungkin timbul berupa gangguan tidur, keletihan kronik, mudah tersinggung, lesu, nafsu seksual hilang, mudah tegang, muncul rasa panas di sekitar dada dan leher, disfungsi seksual, atau terus menerus berpeluh.

Gejala lain, menurunnya kekuatan otot dan genggaman, pertumbuhan janggut terhambat, dan prestasi secara keseluruhan menurun. Kulit menjadi kering dan kasar, berat badan bertambah secara bertahap, massa otot hilang, dan lemak semakin bertambah, terutama di bahagian perut dan pinggul.

Selain itu, jika Anda mulai cenderung mudah mengeluh merasa tak puas, tak mampu berkonsentrasi dan mengingat dengan baik. Jika keadaan ini terus berlangsung, akan sangat mernyusahkan dan membuat hidup tak lagi selesa.

MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

BERCINTA di ranjang merupakan aktiviti seksual paling menyenangkan bagi setiap pasangan. Sayangnya, aktiviti yang sering kali dilakukan setiap malam itu tak selamanya membuat pasangan berghairah.

Banyak para lelaki mempunyai masalah yang berbeza ketika ghairah seksnya menurun. Ingin mengetahui alasan di balik ghairah seks lelaki menurun? Semak ulasan berikut :

Rasa Cemas

Rasa cemas atau stress boleh menjadi salah satu penyebab pasangan tak menikmati setiap rangsangan yang Anda salurkan. Saat itu pasangan menjadi tak mampu berkosentrasi, sehingga Mr P-nya pun tak mampu ereksi. Tak hairanlah bila hubungan badan Anda dan pasangan menjadi tak menarik lagi.

Depresi

Depresi bukan masalah yang terlalu membimbangkan bagi setiap orang. Namun ketika depresi yang dialami pasangan tak kunjung reda, maka secara tidak langsung mempengaruhi hubungan seks di ranjang.

Ubat

Beragam ramuan ubat yang diberikan doktor, tanpa disedari dapat menurunkan ghairah seks lelaki. Salah satunya ubat mengurangi depresi. Selain itu, ubat hipertensi, ubat penenang, atau pil pencegah kehamilan juga boleh mengurangi ghairah seks.

Impotensi

Permasalahan paling sering dialami lelaki adalah impotensi /llemah syahwat /mati pucuk atau disfungsi ereksi. Impotensi memang tak ada kaitannya dengan masalah libido, melainkan ketidakmampuan seorang lelaki mencapai orgasme. Namun, masalah ini tetap menjadi perhatian khusus lelaki saat bercinta dengan pasangannya.

Biasanya, penyakit kanser prostat dan beragam faktor psikologi menjadi penyebab impotensi. Untuk itulah, Anda perlu membantu pasangan melalui masalah ini agar hubungan seks Anda berdua sempurna
Sesuai dengan namanya, aplikasi ini bermanfaat untuk meningkatkan prestasi daya seksualiti kaum lelaki. Dengan mempergunakan terapi ini maka otak anda akan menghasilkan hormon yang dapat menyebabkan timbulnya ghairah seksual yang menggebu-gebu. Sangat berguna bagi anda yang sedang mengalami masalah penurunan libido, terutama pada lelaki-lelaki diatas usia 40 tahun yang ingin merasakan kembali hasrat masa mudanya.

PERHATIAN : Bagi anda yang akan menggunakan aplikasi ini, maka anda harus mempunyai pasangan yang sah / isteri sebagai tempat untuk menyalurkan hasrat berahi anda, kerana ghairah yang tidak tersalur juga tidak baik buat kesihatan fizik dan mental. Bagi anda yang belum mempunyai isteri / pasangan sah atau mempunyai penyakit jantung tidak diperbolehkan untuk menggunakan aplikasi ini dan kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan tersebut.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

GABUNGAN TEKNOLOGI SAINTIFIK & METAFIZIK
BONUS EBOOK TEKNOLOGI METAFIZIK UNTUK ZAKAR ANDA


Program Rahsia Zakar Super Extra POWER
(Kuat Seks Multi Orgasme 8x-11x)


Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa serta berstamina sahaja tidak memberi makna jika zakar anda pendek, kecil, lembik, kepala zakar kuncup, cepat kendur, kurang tegang dan tidak maskulin, yang lebih parah.. MATI PUCUK!

" Dianggarkan lebih daripada 100 juta lelaki di seluruh dunia mengalami simptom atau penyakit mati pucuk! Tidakkah sepatutnya anda mempunyai peluang untuk mengelakkannya daripada berlaku ke atas anda ? "
Anda memang perlukan zakar yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika zakar anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi zakar anda.

"Kajian mendapati 95% lelaki pada usia 28 tahun mengalami sindrom zakar tidak tegang sepenuhnya seperti ketika berusia awal 20an! Pada usia 35 tahun ketegangan akan menurun 1/10 daripada ketegangan biasa. Semakin lanjut usia kadar ketegangan zakar akan berkurangan dengan lebih drastik! Tidakkah anda ingin mengekalkan ketegangan maksimun zakar anda tanpa mengira berapa usia anda?"

Jangan biarkan masalah zakar anda begitu sahaja. Kelak anda juga yang merana. Jika zakar dah "mati" tiada maknanya menjadi lelaki! Jadi sebagai SUAMI TERHEBAT anda harus sentiasa menjaga "nyawa" anda yang satu tu.

Jika diberi peluang mahukah anda memiliki zakar yang lebih besar, lebih panjang dan kepala zakar lebih kembang? Teringinkah anda memiliki zakar yang nampak lebih seksi, mengiurkan, menghairahkan dan nampak lebih 'jantan' (lebih kental, padat dan berotot sasa)?

Inilah ILMU SPIRITUAL RAHSIA KUAT SEKS MULTI ORGASME 8X-11X yang anda mesti dapatkan segera!

YURAN KURSUS:RM150 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Ilmu Spiritual Rahsia Kuat Seks Multi Orgasme 8x-11x Anugerah Agung,VCD Tutorial,Air pembangkitan dll*

RAHSIA TAHAN LAMA(STEALTH POWER)

Anda baru mula berdayung. Baru berapa dayungan yang semberono tiba-tiba… mani anda dah terpancut keluar iaitu kira-kira 1.59 minit tak sampai pun 2 minit, satu rekod baru buat anda. Anda mengigil kenikmatan sementara isteri anda terkebil-kebil dalam kehampaan dan kekecewaan… Nampak apa masalahnya? Berita buruk buat anda… ANDA DISAHKAN MENGALAMI EJAKULASI TIDAK MATANG! Dan semua isteri amat tidak berpuas hati kepada suami begini. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri jika tak sampai 2 minit suami dah terkulai layu.

"Lebih kurang 85% lelaki enjakulasi dalam tempoh 2 - 3 minit sahaja selepas berdayung! Sejujurnya mampukah anda memuaskan isteri anda dalam tempoh sesingkat itu?"

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa…

Jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda tidak pernah merungut tentang masalah anda. Tetapi jauh dilubuk hatinya dia amat mendambarkan agar suami melakukan sesuatu untuk mengatasi masalah itu agar dia mampu menikmati kepuasan seks yang tidak pernah dikecapinya selama ini. Inilah harapan setiap isteri yang mempunyai suami yang mengalami masalah ejakulasi tidak matang. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!

Persoalannya, dapatkah masalah ejakulasi tidak matang ini boleh diatasi? Jawapannya YA. Memang boleh! Malahan anda mampu bertahan lebih lama sehingga 1 jam berdayung. Nak tahu rahsianya?

Inilah yang anda cari-cari selama ini.

Rahsia Seks Tahan Lama

" Cepat KLIMAKS, Seringkali TEWAS ketika bersama? Isteri mengadu TIDAK PUAS dan LAMBAT KLIMAKS?! Rahsia Seks Tahan Lama kini TERBONGKAR! Suami mampu bertahan lebih dari 1 jam lamanya ! Isteri dijamin puas tak terkata... Ucapkan selamat tinggal kepada sindrom terpancut awal buat selama-lamanya. Dapatkan ILMU SPIRITUAL RAHSIA SEKS TAHAN LAMA Sekarang Juga! "

Kaedah adalah secara spiritual melalui method doa dan amalan spiritual Islam.

YURAN KURSUS:RM130 (tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Ilmu Spiritual Rahsia Seks Tahan Lama Anugerah Agung,VCD Tutorial,Air pembangkitan dll*


Rahsia Membesar Alat Kelamin secara Spiritual

" Ilmu Spiritual Mujarab dan Mustajab terkini untuk MEMBESAR dan MEMANTAPKAN alat kelamin dengan amalan MUDAH, SELAMAT dan DI JAMIN BERKESAN. Anda boleh BUKTIKAN keberkesanannya. Lakukannya sendiri tanpa pil, minyak dan peralatan. Dapatkan RAHSIA ILMU SPIRITUAL MEMBESAR ALAT KELAMIN TERBONGKAR Sekarang! Untuk menjadikan zakar anda besar sehingga ukur lilit 4 inchi maka anda boleh menggunakan amalan ini. Insya Allah isteri anda akan merasa takjub atau tidak tertahan dengan apa yang dirasakan.Sangat dahsyat. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

YURAN KURSUS: RM 89(tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Kitab Rahsia Membesar Alat Kelamin Secara Spiritual Anugerah Agung ,VCD Tutorial,dll.*


Rahsia Memanjang Alat Kelamin secara Spiritual

" Ilmu Spiritual Mujarab dan Mustajab terkini untuk MEMANJANG SERTA MENGUKUHKAN alat kelamin dengan amalan MUDAH, SELAMAT dan DI JAMIN BERKESAN. Anda boleh BUKTIKAN keberkesanannya. Lakukannya sendiri tanpa pil, minyak dan peralatan. Dapatkan RAHSIA ILMU SPIRITUAL MEMANJANG ALAT KELAMIN Sekarang! Keilmuan ini merupakan kaedah kebatinan secara ghaib,dengan kaedah tertentu dalam amalan ini akan memberikan satu perasaan yang ajaib pada isteri anda sewaktu anda berjimak,dia akan merasakan seolah-olah zakar anda menjadi panjang dan tidak tertahan dibuatnya. Halal untuk pasangan berumahtangga sahaja.

YURAN KURSUS: RM 89(tambahan RM20 akan dikenakan untuk kos tambang pos laju skynet)PROGRAM INI DIBERI PERCUMA KEPADA ANDA BAGI YANG MEMESAN BRAINWAVE MR-P ENLARGER INI.

*Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah,Manual Lengkap Berwarna Kitab Berwarna Kitab Rahsia Memanjang Alat Kelamin Secara Spiritual Anugerah Agung,VCD Tutorial,dll.*


Anda Mampu Menjadi SUAMI GAGAH HEBAT PERKASA DIRANJANG...

Itulah antara BEBERAPA RAHSIA UNTUK MENJADI SUAMI YANG BERGELAR SANG PESONA RAJA ARJUNA yang wajib anda kuasai untuk menjadi suami yang cukup hebat di ranjang. Alahai mudahnya… tetapi malangnya rahsia mudah ni pun masih ramai suami yang FAIL! Anda perlu ingat bahawa jangka hayat perkahwinan anda amat bergantung kepada kemampuan seks anda. Kenapa?...

Wanita zaman sekarang lebih terbuka dan lebih demanding dalam soal seks. Mereka tahu hak-hak mereka sebagai seorang isteri. Jika anda hanya mampu memberikan harta kekayaan sahaja kepada mereka, mereka juga boleh mendapatkannya sendiri. Malah ada isteri yang bergaji jauh lebih besar dari gaji suami sebulan. Apa yang mereka perlukan dari seorang suami adalah lebih dari itu. Mereka perlukan belaian kemesraan, perhatian dan seorang teman sejati yang mampu membahagiakan mereka. Mereka perlukan kasih sayang anda.

Apalah erti hidup berumahtangga jika anda tidak mampu memberi kepuasan seks kepada isteri anda. Alamat hai… hai… bye… byelah jawabnya. Jangan pula menyesal di kemudian hari apabila mahligai perkahwinan yang dibina atas dasar cinta yang mendalam akhirnya musnah kerana isteri anda keluar ikut pintu belakang dengan mat indon atau mat bangla.

Kami doakan perkara seperti ini tidak berlaku kepada rumahtangga anda. Nauzubillah… Tetapi sanggupkah anda menanggung risiko ditinggalkan isteri kerana dia sudah muak dan jemu dengan prestasi anda di ranjang. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri yang bergelora nafsu syahwatnya jika anda hanya mampu bersetubuh lebih kurang dari 1 minit dan hanya tahu berjimak dengan satu teknik sahaja setiap malam bertahun-tahun lamanya. Anda sendiri dapat bayangkan betapa sedih dan kecewanya perasaan isteri anda kerana tidak pernah mengecapi nikmat orgasma walaupun sekali sepanjang mendirikan rumahtangga.

Inilah peluang keemasan anda untuk membuktikan bahawa anda sememangnya SANG RAJA ARJUNA yang mampu membahagiakan isteri yang amat dicintai serta mampu memberikannya nafkah batin seperti yang selayaknya. Berilah dia sentuhan keramat anda malam ini juga dan anda akan lihat keceriaan memancar diwajahnya sepanjang hari. Dan si dia akan lebih menyayangi dan memberi kasih sayang dengan sepenuh jiwa dan raganya kepada anda. Bukankah ini yang diimpikan oleh seorang suami?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan