Sabtu, 13 Februari 2010

SPEED READING +BLITZ READING(Super Hots)

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SPEED READING +BLITZ READING(Super Hots)


PELAJAR SUPER AJAIB!!

CEMERLANG PEPERIKSAAN!!!

Jadilah pelajar Super Ajaib dengan RAHSIA bagaimana anda mampu mengingati sebarang maklumat. Membaca sebarang nota atau buku sepintas lalu…tanpa menghafal,tanpa nota ringkas. Mampu menjawab sebarang soalan peperiksaan yang memerlukan daya ingatan yang kuat. Maklumatnya akan terlintas sendiri difikiran anda bagai komputer sekiranya anda perlukan Tiada latihan pernafasan. Kami akan tunjukkan. Dijamin difahami hanya beberapa minit sahaja. Dengan sekali baca terus bleh digunakan. Kaedah penyelarasan frekuensi otak dengan dengan data. Kaedah popular dibarat dan Jepun. TERBUKTI BERKESAN diakui oleh ramai pelajar. Realisasikan impian anda. Lakukan keajaiban sekarang!!

KECEMERLANGAN PASTI MILIK ANDA”.Jangan bertangguh!DAPATKAN SEGERA

Mahukah anda mempunyai kemahiran membaca yang pantas dan faham segala perkara yang anda baca? bagaimana jika saya akan memberi anda cara untuk anda baca 300 buku dalam seminggu dan faham kesemuanya?

Dengan Teknologi Brainwave Speed Reading saya anda pasti akan berjaya mahir dalam Kemahiran ini iaitu membaca 300 buah buku dan faham kesemuanya dalam seminggu

'Anda pasti akan mahir dalam teknik ini'

Saya tahu ada di kalangan anda ada yang sudah mengenali kaedah Speed Reading yang anda peroleh dari internet atau beli di kedai-kedai buku. tetapi persoalannya adakah pelaburan anda berbaloi. Adakah anda sudah mahir?Apakah cukup dengan hanya membaca buku tanpa bimbingan seseorang yang benar-benar berkemampuan dalam menguasai kaedah Speed Reading?

'Adakah anda betul-betul memiliki kemahiran tersebut ?'

Sistem Speed Reading adalah salah satu teknik yang sangat berjaya dan paling praktikal untuk teknik membaca. semua orang berjaya jika mendapat bimbingan dan kaedah yang betul dan tepat.
Perhatikan perkataan berbaris di atas. anda perlukan bimbingan yang betul. itulah yang penting. bimbingan yang betul dan anda akan mahir sepenuhnya teknik Ini.

Dengan Speed reading anda mampu untuk mempunyai kuasa bacaan maksimum 9000 patah perkataan bahkan lebih dari itu seminit dan yang paling menarik kaedah Speed Reading senang untuk dipelajari dan yang paling penting

'Semua orang boleh mahir dalam Kemahiran Speed Reading'

Semua orang boleh mahir dalam kemahiran Speed Reading walaupuna anda seorang yang gagal dalam SPM kerana kemahiran ini tidak memerlukan IQ yang tinggi.

'Anda pasti akan mahir dalam teknik ini'

Saya tahu ada di kalangan anda ada yang sudah mengenali kaedah Speed Reading yang anda peroleh dari internet atau beli di kedai-kedai buku. tetapi persoalannya adakah pelaburan anda berbaloi.

Adakah anda sudah mahir?

'Apakah Speed Reading ?'

Kepada yang masih blur apakah SPeed Reading, saya ingin terangkan kepada anda apakah kemahiran Speed Reading. Speed Reading adalah salah satu kemahiran membaca yang akan menjadikan penggunanya membaca dengan pantas dan faham kesemuanya perkara yang di baca.seperti yang saya war-warkan. semua orang boleh mahir dalam teknik ini. saya jamin 100 % bahawa anda boleh mahir dengan Teknologi Brainwave Speed Reading serta bimbingan saya.

Dunia yang semakin pantas

Jika anda perhatikan pergerakan dunia sekarang. semuanya bergerak dengan sangat-sangat pantas. semuanya bergerak dengan sangat laju sehinggakan anda tidak sedar dengan kepantasannya.

JUTAWAN.

Cuba anda perhatikan berapa ramai orang menjadi JUTAWAN dalam usia yang muda dan masa yang singkat...untuk menjadi jutawan tidak perlu mengambil masa yang lama untuk merealisasikannya. ramai pemuda di bawah umur 30 tahun berjaya menjadi jutawan dalam masa yang singkat, malah ada yang menjadi billionnaire. ia bukan seperti jutawan dahulu, memerlukan masa bertahun-tahun, malah berpuluh tahun untuk bergelar jutawan. dunia bergerak dengan sangat pantas. tetapi kebanyakan dari anda tetap lembap...kenapa? anda tidak mempunyai kemahiran untuk bergerak dengan pantas. itulah kelemahan anda..

anda tidak lagi boleh hanya mempelajari satu persatu untuk memajukan diri anda. selepas belajar satu-satu perkara, anda percaya anda sedang menuju ke hadapan ke arah cita-cita anda. dunia ini terlalu pantas untuk anda bertindak sedemikian. saya sangat percaya manusia yang lembab akan di tinggalkan dengan jauh ke belakang di tenggelami maklumat yang sentiasa di perbaharui setiap masa.

teori kepantasan dunia

Dunia kita mengandungi lebih dari 100 negara dan setiap negara mempunyai universiti dan pusat penyelidikan masing-masing. katakan setiap negara menemui lebih 100 penemuan baru setiap hari. itu belum lagi di campur penemuan negara yang berskala besar seperti China, INdia dan Amerika serta RUsia yang saya pasti lebih 10000 penemuan baru berjaya di temui oleh mereka setiap hari. bagaimana anda hendak mengejar kepantasan ini? adakah dengan bertindak lembab seperti biasa.

semua orang mahu diri mereka menjadi hebat dan berilmu...dengan maklumat yang sentiasa bertambah setiap hari , bagaimana anda hendak bersaing? dengan kemahiran SPEED Reading anda mungkin boleh bersaing dengan mereka yang bergerak terlalu pentas. Obama, presiden Amerika SYarikat. bergerak dengan sangat pantas. Segala keputusan yang melibatkan lebih berbilion rakyat dunia dalam masa yang sekejap sahaja. kesemua pekerjanya bergerak dengan sangat pantas.

Hentikan angan-angan untuk berjaya jika anda tidak dapat bergerak dengan sangat pantas. di sebabkan maklumat yang sentiasa di perbarui setiap hari, anda juga perlukan kaedah yang pantas untuk menapis maklumat yang tidak berguna bagi anda. jawapannya adalah Speed Reading

Kunci kejayaan adalah membaca

anda tidak boleh berjaya jika tiada ilmu. selain menuntut daripada guru, salah satu cara untuk mendapat ilmu yang banyak adalah dengan membaca. bahkan ahli sukan pun perlu membaca untuk menambah ilmu dan berjaya dalam bidangnya. katakan anda berminat hendak menjadi ahli matematik yang unggul dan setiap hari lebih 10 maklumat baru mengenai matematik timbul. anda perlu membaca kesemua penermuan terbaru tersebut supaya anda boleh maju dan seiring dengan pakar matematik yang lain. tetapi adakah dengan menggunakan teknik bacaan biasa anda boleh maju..owh, tidak sama sekali, anda perlukan satu teknik yang pantas untuk membaca dan salah satunya adalah teknik Speed Reading....

anda memang sangat sangat sangat sangat memerlukan kemahiran ini untuk bersaing dengan kepantasan dunia sekarang.

Membantu Dalam Pelajaran

Saya percaya ramai di kalangan pelajar sangat memerlukan teknik ini. malah ada di kalangan mereka merayu di dalam SMS yang di hantar kepada saya untuk mengajar mereka kemahiran ini. kejadian ini berlaku di sebabkan saya ada membuka perkhidmatan ini tahun lepas dan menutupnya. Speed Reading akan membantu 100 % prestasi pelajaran anda. bagaimana? saya tunjukkan............
pada setiap tahun atau semester, anda kenalpasti pelajaran yang anda ambil dan beli atau kumpul semua buku yang terlibat dalam pelajaran anda. ambil masa seminggu untuk melakukan Speed Reading terhadap buku-buku anda. saya pasti anda akan faham kesemuanya, kemudian apabila anda masuk ke dalam kelas untuk belajar, anda hanya perlu membuat peta minda supaya anda faham 100 % perkara yang anda belajar. telah ramai orang yang mencuba teknik ini berjaya.

Renungkan Perlaburan

Ramai di kalangan anda suka untuk mendapat hasil dengan pantas dan cepat. Hari ini buka kedai, esok nak jadi kaya. Tahukah anda? Untuk mendapat hasil dengan pantas, anda perlu mengejar kepantasan tersebut. Katakan sekarang anda mendapatkan Teknologi Brainwave speed reading ini dan anda ambil masa beberapa minggu sahaja menggunakan Brainwave ini, anda sudah boleh mengejar kepantasan dunia untuk 30 tahun akan datang. Renungkan, labur masa dan wang anda sekarang untuk kesenangan di masa hadapan.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan