Sabtu, 13 Februari 2010

AURA ATTRACT LOVE

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
AURA ATTRACT LOVE


INNER BEAUTY,KARISMA TINGGI,PENGASIHAN AGUNG

INNER BEAUTY

MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

Pernahkah Anda menumpai seseorang yang mempunyai wajah tampan / cantik, tubuh indah atletis, bau harum tubuh yang semerbak, namun sangat membosankan dan tidak menarik untuk dipandang ?. Kemungkinan orang yang Anda jumpai tersebut mempunyai aura yang redup.

Namun pernahkah Anda menjumpai seseorang yang berpenampilan biasa-biasa saja, tidak terlalu tampan / cantik, namun terlihat mempesona dan sedap dipandang ?. Orang seperti inilah yang mempunyai pancaran Inner Beauty yang disebabkan oleh pancaran aura dari orang tersebut.
Apakah aura itu?. Aura adalah cahaya yang dipancarkan oleh tubuh yang menandakan keadaan fizik, emosi kesihatan, mood dan lain-lain yang ditunjukan oleh warna yang berbeza. Aura itu muncul dari aktiviti lbio-elektrikk yang menjalar di sel-sel syaraf kita.
Aura adalah daya elektromagnetik yang ada di syaraf-syaraf tubuh kita, dimana pusat Aura yang terbesar berada di kepala. Sebab di dalam kepala terdapat otak yang merupakan pusat saraf manusia terbesar, million sel saraf ada di otak. Itulah sebabnya kalau orang mengamati atau memfoto aura, lebih mudah di sekitar kepala, bukan di kaki atau perut, kerana disekitar kepala-lah pancaran aura yang paling besar. Untuk dapat mengetahui seberapa besar pancaran dan warna aura Anda, silakan anda mendapatkan foto Aura menggunakan kamera aura yang disebut FOTO AURA / FOTO KIRLIAN yang terdapat di kota-kota besar atau klinik-klinik pengubatan aura.

Aplikasi INNER BEAUTY dirancang untuk memperbesar pancaran aura aura Anda sekaligus membersihkan aura anda dari kekusaman serta mengeliminasi aura negative, sehingga dapat menyebabkan :

Membuka daya pesona dan kecantikan / ketampanan alami Anda.
Memperkuat kharisma.
Membuat wajah segar berseri –seri dan lebih bercahaya.
Terlihat lebih cantik atau tampan.
Pendukung untuk melatih diri melenyapkan semua sifat-sifat negative seperti kesedihan, kekecewaan, kecemasan, rasa kesal, marah, dendam, benci yang berlebihan dan lain-lain.
Membuka kekuatan tersembunyi dari aura seperti kharisma, daya tarik, pesona dan kecantikan alami.
Membersihkan kotoran, kekusaman, dan energi negatif yang terdapat dalam aura anda
Mengaktifkan karisma diri anda-Karisma bermaksud daya tarikan yang dimiliki oleh seseorang dan dia boleh mempengaruhi orang lain dengan keistimewaan tersebut. Setiap orang adalah unik dan mempunyai kekuatan tarikan tersendiri. Memiliki karisma membolehkan anda untuk mencipta kehidupan yang lebih baik. Karisma menjadikan diri seseorang itu popular, disenangi dan dikagumi serta dihormati.
Membuka semua hambatan-hambatan yang menghambat munculnya aura anda
Membuat muka lebih bercahaya dan terlihat lebih cantik atau tampan.
Memberikan ketenangan dan kedamaian dalam hati
Brainwave Aura ini sebagai pendorong untuk melatih diri melenyapkan semua emosi-emosi negatif seperti kesedihan, kekecewaan, kecemasan, rasa kesal, marah, benci yang berlebihan dan lain-lain.
Kerana anda memiliki daya tarik dan wajah anda lebih sedap dipandang, maka hal itu akan mambantu anda meraih kesuksesan dan mendapatkan wang yang banyak dan berlimpah.
Untuk membuka dan meningkatkan aura boleh dengan banyak cara. Ada cara yang tradisional dan Moden. Yang tradisional itu seperti ilmu pernafasan, chi, meditasi dan semacamnya. Yang moden, lebih mudah dan lebih cepat tentu saja dengan simulasi gelombang otak. Telah diketahui oleh banyak ilmuan bahawa semakin rendah gelombang otak manusia, maka semakin kuatlah aura yang terpancar.

Nikmati teknologi baru ini. Cara yang sangat mudah untuk membuka aura bukan?. Selamat mengubah hidup Anda, dari yang suram menjadi terang. Yang sudah terang bertambah terang..!

Anda ingin mencari kekasih hati yang benar benar sesuai dengan diri anda? Anda tentu tidak mahu tersalah pilih & menyesal di kemudian hari
Cinta anda hanya dipandang sebelah mata, sedangkan anda telah berkorban segalanya untuk memilikinya. Anda mahu memilikinya dengan MUDAH?
Anda memiliki memiliki rupa, pendidikan, kewangan & hampir segalanya. Namun kenapa masih menyendiri? Anda tidak jual mahal?
Anda telah berusia lanjut & risau belum berumah tangga. Sering diejek dengan panggilan yang menyakitkan hati & menyebabkan anda rendah diri?
Adakah anda telah mempunyai kekasih namun tidak mahu dia berlaku curang? Ingin di setia bersama susah atau senang?
Anda telah beristeri & mahu terus dia hanya menyayangi & menyebut nyebut diri anda tanpa jemu?
Anda telah bersuami & mahu dia cinta hanya anda, serta tidak langsung ingin berpoligami disebabkan rasa cinta pada anda yang mendalam
Anda mahu anak anak yang anda cintai mendengar kata & tidak lagi membuat sesuatu yang menyebabkan hati anda luluh
Anda mahu bos memberi lebih perhatian pada anda, & tidak memandang anda hanya sebagai orang suruhan?
Anda mempunyai ramai kawan namun kebanyakannya suka menikam dari belakang, selalu dengki dengan kejayaan anda? Kecewanya anda dengan keadaan begini

Jika jawapan anda adalah YA, maka anda telah sampai ke tempat yang betul. Izinkan saya untuk membantu anda menemui cinta sejati yang diredhai dengan Teknologi Saintifik & Metafizik ini...

BRAINWAVE ini sesuai untuk:

Bujang terlajak/ andartu yang ingin segera menemui jodoh mereka
Suami yang mahu disayangi isterinya
Isteri yang ingin terus dicintai suami & tidak mahu dimadukan
Orang yang mahu mempunyai lebih ramai kawan & disenangi masyarakat
Pekerja yang mahu majikan memberi lebih perhatian padanya supaya berpeluang mendapat kedudukan yang baik dalam syarikat
Dan yang seumpamanya

GABUNGAN TEKNOLOGI SAINTIFIK & METAFIZIK

Proses menguasai Teknologi Saintifik Gelombang Otak(Brainwave)& Ilmu Pengasihan Agung(amalan Ayat –Ayat Al-Qur’an) sangatlah sederhana. Anda hanya perlu mengikuti proses penyelarasan, pengijazahan,pembangkitan dan transfer energi selama kurang lebih 5 minit. Umumnya (jika Anda cukup peka) setelah proses pembangkitan, Anda dapat langsung merasakan perbezaan dalam diri Anda. Anda merasa lebih tenang, gembira, percaya diri, wajah lebih cerah/bersinar dan sebagainya. Sama sekali tidak ada ritual yang menyimpang, tidak perlu meditasi, dan tidak ada pantangan.

Penyelarasan energi Radionic(Brainwave) dan Pengaktifan energy Pengasihan(Metafizik) hanya perlu dilakukan sekali seumur hidup. Selama Anda masih menginginkannya, energi Pengasihan Agung tetap ada, bahkan boleh bertambah kuat jika Anda bersedia meluangkan beberapa minit saja dalam sehari untuk membaca doa khusus yang diberikan kepada Anda dan mendengarkan Brainwave Aura yang telah diprogram khusus atas nama Anda. Inilah antara beberapa manfaat Mahabbah Pengasihan Agung:

Menghilangkan kesialan dalam percintaan. Sangat tepat untuk Anda yang sering putus cinta, dikhianati kekasih / suami / isteri atau susah mendapatkan kekasih. Nasib Anda dalam percintaan segera berubah, mudah bertemu jodoh, selalu romantik dan bahagia.
Sangat tepat untuk memulai perkenalan dengan seseorang yang baru Anda temui hingga boleh menimbulkan "cinta pada pandangan pertama".
Memancarkan daya tarik dan pesona yang sangat kuat, tapi bereaksi secara lembut hingga tak disedari. Anda dapat menggunakannya untuk menarik simpati lelaki/wanita yang Anda cintai. Dalam waktu yang singkat dia jatuh cinta sepenuh hati kepada Anda.
Melunakkan hati calon mertua, orang tua dan semua anggota keluarga yang tidak menyetujui hubungan cinta Anda.
Mengekalkan hubungan cinta (kekasih /pernikahan). Pasangan selalu setia, selalu ingin dekat dengan Anda dan tidak pernah bosan. Anda tidak perlu takut kekasih /pasangan Anda akan meninggalkan Anda.
Menimbulkan perasaan "rindu berat" pada orang yang Anda kehendaki.
Selain dapat menyatukan cinta, juga dapat membubarkan hubungan cinta yang tidak seharusnya terjadi. Misalnya perselingkuhan, hubungan cinta antara saudara, hubungan cinta yang berakibat negatif dan sebagainya.
Memancarkan innerbeauty, Meningkatkan kepercayaan diri. Secara automatik mengikis sifat rendah diri.
Wajah dan seluruh badan memancarkan aura yang mempesona.
Wajah terlihat lebih menawan, semakin tampan/cantik.
Wajah tampak segar dan gembira, sehingga menyenangkan setiap orang yang memandang.
Senantiasa disenangi dan disegani dalam pergaulan.
Dicintai dan disayang oleh semua orang sehingga menghindarkan diri dan keluarga dari permusuhan, kebencian dan fitnah.
Meluluhkan hati orang yang marah/benci menjadi sayang kepada Anda. Sangat berguna ketika Anda terjerat masalah hukum.
Menundukkan pasangan yang berwatak keras dan sulit sekali di atur.
Menghindarkan suami/isteri dari perselingkuhan/ kecurangan.
Memancarkan sifat kepemimpinan dan daya tarik pemimpin (karisma) sehingga selalu dimuliakan, disegani dan dihormati. Dengan demikian Anda mudah mempengaruhi orang lain, mampu mempertahankan atau naik jabatan.
Meluluhkan hati atasan yang suka marah-marah.
Menundukkan bawahan yang tidak patuh.
Musuh, lawan atau orang yang punya masalah dengan Anda menjadi takut, tunduk, menghormati Anda.
Membuat orang ketakutan "seluruh badannya bergetar" dan tidak berani melawan hanya dengan bentakkan atau gertakan.
Dengan semua daya tarik Anda, akan memudahkan dalam bidang pekerjaan. Anda mudah melobi, dipercaya dalam kerjasama bisnes, melamar pekerjaan, meminjam modal dan sebagainya.
Masih banyak manfaat lain yang terlalu banyak jika harus disebutkan semua. Intinya: Ilmu Mahabbah ini adalah untuk mempengaruhi hati orang lain agar cinta, sayang dan tunduk kepada kita.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?


Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan