Sabtu, 13 Februari 2010

PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
PUBLIC SPEAKING IMPROVEMENT


Apabila disuruh untuk berucap di depan orang ramai pelbagai reaksi yang akan diberikan oleh setiap orang. Bagaimana dengan anda? Adakah anda rasa berdebar-debar, gementar dan takut? Sebenarnya setiap speaker samada yang baru, lama atau yang dikenali di seluruh dunia, semuanya mengalami peristiwa yang sama terutamanya rasa gemuruh untuk bercakap di khalayak awam.

Sesiapa juga tidak terkecuali mengalami perasaan tersebut. Dengan mempelajari teknik-teknik yang betul maka lama-kelamaan rasa gemuruh dan gementar dapat di atasi dan dikawal apabila telah terbina keyakinan diri setelah berulangkali berceramah.

Transformasikan Pengucapan Anda
Dengan Teknologi Saintifik Brainwave Public Speaking Improvement


Adakah anda merasakan mulut anda kering disebabkan takut,membuat anda sukar untuk berucap?
Anda merasakan suara atau tangan anda terketar-ketar(atau kedua-duanya)
Anda merasa gugup,panic,atau terlupa untuk mengucapkan sesuatu yang perlu anda suarakan?

Berita baik bagi anda yang menceburi bidang public speaking/pidato,masalah takut untuk berucap,panic dapat diatasi dengan menggunakan Teknologi Santifik Brainwae.. Gejala Perasaan negatif merasa tidak yakin dan rendah diri ini terletak di dalam minda bawah sedar, yang secara automatik membuatkan anda merasa tidak selesa dan gugup serta gementar,jadi Teknologi Brainwave adalah satu kaedah mengendalikan diri sangat berkuasa dan berkesan untuk mengatasi gejala-gejala ini.

Dengan menggunakan aplikasi ini Anda akan memperoleh manfaat :

Penonton akan merasakan kehebatan anda berucap dan penonton khalayak anda begitu mengkagumi anda dengan sambutan yang begitu hangat.
Gaya percakapan anda semakin mantap dengan jelas dan lantang , setiap kata-kata anda berserta dengan ruh, jiwa,emosi dan fikiran anda. Ini membustkan ucapan anda penuh dramatik dengan nada-nada yang pelbagai yang menjadikan ucapan anda 'HIDUP'.
'kuasa pandangan mata anda akan 'mengikat' khalayak anda untuk mendengar dan melihat anda dengan penuh minat
Anda akan memiliki karisma tinggi yang menarik dari segi penyampaian dan gerakan anggota badan juga dari aspek pertuturan dan emosi anda dan penonton amat menyukai ucapan anda di pentas.

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan