Sabtu, 13 Februari 2010

SUPER ENERGYZER

ANUGERAH AGUNG BRAINWAVE TECHNOLOGY
SUPER ENERGYZER


MANFAAT PENGGUNAAN APLIKASI

Pernahkah Anda merasa jenuh, bosan, malas, tidak mempunyai mood, merasa tidak mempunyai energy, atau tidak bergairah dalam menjalani rutiniti pekerjaan Anda ?....

Aplikasi SUPER ENERGYZER sangat berguna untuk memberikan suntikan energi luarbiasa dan semangat kepada Anda dalam menjalani aktiviti keseharian. Dengan menggunakan aplikasi ini Anda akan memperoleh manfaat :

• Membangkitkan semangat bekerja.
• Menghilangkan perasaan tidak mood, malas,bosan.
• Membangkitkan perasaan bergairah


Stimulasi Isochronic Gelombang Otak ini memang dirancang untuk memberi Anda extra suntikan energy yang diperlukan untuk mendukung rutiniti kehidupan sehari-hari. Kami sarankan digunakan setiap pagi ketika hendak melakukan aktiviti dan siang hari pada saat Anda beristirehat.

GUNAKAN DAN RASAKAN………

BAGAIMANA CARA MENGGUNAKANNYA ?

Dalam setiap pembelian aplikasi ini Anda akan memperoleh 1 Produk Brainwave yang berisi file aplikasi beserta petunjuk pemakaiannya. File yang berisi di Brainwave tersebut dapat diputar di CD Player, CD/DVD-ROM di komputer, atau dapat di copy ke dalam MP3, MP4, MP5 HP yang mempunyai player MP3, iPod, dan lain-lain.

Cara penggunaannya juga sangat mudah :

• Ambil sikap santai, relax dan nyaman dengan cara berbaring, atau duduk. Lepaskan semua ketegangan anda sejenak.
• Dengarkan aplikasi tersebut melalui headphone. Harap diperhatikan posisi headphone jangan sampai tertukar, headphone yang digunakan untuk telinga kanan (Right) harus dipasang di telinga kanan dan headphone untuk telinga kiri (Left) harus dipasang di telinga kiri pula. Sebetulnya mendengarkan dengan speaker juga dapat dibenarkan kerana aplikasi ini dibuat dengan “Isochronic Technology”, namun Kami menyarankan menggunakan headphone untuk hasil yang lebih optimum.
• Aturlah dengan volume yang selesa di telinga Anda, tidak perlu terlalu kuat.
• Tidak ada waktu khusus untuk terapi, Anda dapat melakukannya pada bila-bila masa saja. Namun Kami sarankan waktu terbaik untuk melakukan terapi adalah pagi, petang atau malam hari 30 minit sebelum tidur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan